Студенянська громада
Вінницька область, Тульчинський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ЗВІТ ПРО РОБОТУ ВІДДІЛУ (ЦЕНТРУ) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СТУДЕНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗА 2022 РІК

ЗВІТ ПРО РОБОТУ ВІДДІЛУ (ЦЕНТРУ) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СТУДЕНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗА 2022 РІК

 

З метою забезпечення прав громадян на отримання якісних адміністративних послуг в Студеняннській територіальній громаді функціонує відділ (центр) надання адміністративних послуг Студенянської сільської ради, який результативно взаємодіє з суб'єктами надання адміністративних послуг.

 

Станом на 01.01.2023 року через відділ ЦНАП надається 251 адмінпослуга, але на теперішній час, з урахуванням воєнного стану, надання деяких адмінітративних послуг призупинено.

 

Основними завданнями та функціями відділу ЦНАП є реалізація державної політики у сфері надання адміністративних послуг для мешканців громади, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.

 

Протягом 2022 року у відділі ЦНАП було надано 5071 послугу, а саме:

 

Назва адміністративної послуги

 

РЕЄСТРАЦІЯ/ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МЕШКАНЦІВ

 

Реєстрація місця проживання

41

Реєстрація місця проживання дитини до 14 років

27

Зняття з реєстрації місця проживання

24

 

Зняття з реєстрації місця проживання дитини до 14 років

1

Зняття з реєстрації місця проживання померлих осіб згідно свідоцтва про смерть

88

Видача витягу про реєстрацію місця проживання

545

Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання

1

Видача довідок про реєстрацію місця перебування

3

Видача довідки про склад сім’ї (про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб)

319

Внесення змін з уточненими даними ( зокрема назви вулиць та номерів будинків)

 

161

НОТАРІАЛЬНІ ДІЇ, ЩО ВЧИНЯЮТЬСЯ ПОСАДОВИМИ ОСОБАМИ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У НАСЕЛЕНИХ ПУНКТАХ, ДЕ НЕМАЄ НОТАРІУСІВ

 

Посвідчення заповіту (крім секретного)

27

Видача дубліката, посвідченого органом місцевого самовряду­вання, документа

2

Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього

1

Засвідчення справжності підпису на документі

121

Посвідчення довіреностей, прирівнюваних до нотаріально посвідчених, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреностей на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування та розпорядження транспортними засобами

66

РЕЄСТРАЦІЯ НЕРУХОМОСТІ

 

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва

521

Державна реєстрація речового права, похідного від права власності

383

 

Державна реєстрація обтяжень речових прав на  нерухоме майно

20

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в зв'язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно

13

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

60

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ,
ФІЗИЧНИХ ОСІБ - ПІДПРИЄМЦІВ∞

 

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця у разі її смерті

2

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування).

2

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

5

Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля.

62

Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

48

Державна реєстрація юридичної особи (крім громадського формування)

2

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця

50

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

24

Державна реєстрація фізичної особи - підприємця

35

Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи

52

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних - осіб  та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадських формувань)

52

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

129

Надання довідки про наявність та розмір земельної частки (паю)

6

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошо­ву оцінку земельної ділянки

2

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК∞

 

Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності

37

Видача рішення про припинення права власності на земельну ділянку, права постійного користування земельною ділянкою у разі добровільної відмови землевласника, землекористувача

2

Припинення права оренди земельної ділянки або її частини у разі добровільної відмови орендаря

1

Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) з метою передачі у власність, в оренду, в постійне користування

8

ПИТАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ

 

Видача дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах безоплатної приватизації

39

Видача довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок

44

Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) з метою передачі у власність, в оренду, в постійне користування

1

Припинення права користування (в тому числі на умовах оренди) земельною ділянкою або її частиною у разі добровільної відмови землекористувача

1

Внесення змін до рішень ради щодо вирішення земельних питань різного характеру

1

Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна

19

Видача довідок для пред’явлення  до нотаріальної контори  спадкоємцю про факт проживання та реєстрації   з громадянином на день його смерті

63

Видача довідки про проведення поховання , про спільне проживання громадян та ведення господарства  на момент сметрі одного з них

16

Видача довідки про реєстрацію та проживання дитини з одним з батьків і знаходження  на її (його) утриманні

12

Видача довідки про потребу постійного стороннього догляду

4

Надання одноразової матеріальної допомоги учасникам ВВВ , учасникам АТО

4

Надання одноразової матеріальної допомоги  соціально-незахищеним верстам населення

96

Надання матеріальної допомоги на поховання деяких категорій громадян

10

ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ

 

Прийом документів для призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

423

Прийом документів для надання пільг на придбання твердого палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб

143

Прийом документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме

1

Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

72

Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях

10

Прийом документів для призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування

20

Прийом документів для призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка"

8

Прийом документів для призначення державної допомоги при народженні дитини

8

Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

8

Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям

35

Прийом документів для надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

6

Прийом документів для надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

5

Прийом документів для надання державної соціальної допомоги на догляд

2

Прийом документів для призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі

12

Прийом документів для надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним

9

Прийом документів для призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

323

Прийом документів для видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

533

Прийом документів для призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов’язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві

22

Прийом документів для призначення одноразової грошової / матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю

2

Прийом документів для призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорій 1, або 2, або 3, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорій 1 або 2

11

Прийом документів для призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, участю в ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт

1

Прийом документів для призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг

143

Прийом документів для встановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї  та дитини з багатодітної сім’ї

14

Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї

4

Прийом документів для видачі посвідчення особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

2

Прийом документів для встановлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій)

1

ВСЬОГО

5071

 

 

Надано 95 відповідей на запити про інформацію. Всі відповіді надавались у встановлений законодавством термін.

 

Завдячуючи злагодженій роботі працівників ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг, надходження до бюджету громади за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, становить:

 

Послуги

Заплановано надходжень (тис/грн)

Надходження (тис/грн)

Виконання (%)

Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців

41

17,43

42,5

Державна реєстрація нерухомості

220

126,977

57,7

Надання інших адміністративних послуг

35

24,099

68,8

 

            Невиконання запланованих надходжень пов’язане з тим, що більшу частину звітного року через військові дії в країні надання частини послуг було обмежено та не здійснювалось, реєстри були заблоковані, що спричинило зменшення кількості наданих послуг та відповідно надходжень до бюджету.

        

Вся робота у відділі ЦНАП спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін, без порушення законодавства.

        

Досягнення:

 

  • працівники відділу ЦНАП постійно проходять навчання на платформі Дія Центр, підвищуючи свою кваліфікацію;
  • впроваджено QR-код для шерингу документів в Дії, а це новітній спосіб подання цифрових документів, який збільшує ефективність роботи відділу  ЦНАП і скорочує час на обробку та перевірку документів;
  • на сайті Студенянської громади у вкладні ЦНАП https://studenyanska-gromada.gov.ua/cnap-16-23-28-08-06-2017/, розміщується актуальна інформація щодо роботи відділу, адміністративних послуг, порядку надання адміністративних послуг та нормативно-правова база. Також з метою покращення якості надання адміністративних послуг, у вкладці ЦНАП створено посилання на Єдиний веб-портал органів виконавчої влади https://www.kmu.gov.ua/servicesfilter#filter, де зацікавлена особа має можливість подати заявку на отримання відповідної послуги онлайн;
  • запроваджено систему електронного документообігу СЕВОВВ.

 

Перспективи роботи відділу:

 

  • в межах функцій, покладених на відділ ЦНАП, планується продовжувати роботу в напрямку розширення спектру послуг, що надаються через відділ, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій, а також забезпеченням сприятливих умов розвитку і спрощенням процедур надання адміністративних послуг.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь